National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Bengkel Fail Meja

Sunday, May 24, 2009 at 4:16 AM










Salam,
21 dan 22 Mei 2009, Majlis Perpustakaan dan Media dan Pusat Kegiatan Guru mengadakan Bengkel Penyediaan Fail Meja untuk Guru Perpustakaan dan Media di Bilik Mesyuarat Sekolah Tinggi Kluang, Seramai 118 oang Guru perpustakaan dan Media daerah Kluang telah bertungkus lumus untuk menyediakan fail meja khusus untuk panduan tugas GPM. Setelah berbengkel selama dua hari Fail Meja GPM telah terhasil. Saya merakamkan jutaan terima kasih kepada Pn. Hjh Aminah Binti Imam, GPM SMK Simpang Renggam. Datin Suzana GPM Sedara, Pn. Hjh Padilah Shahran GPM SK Perempuan Bandar,Pn Bibi Mariam, GPM SMK Belitung, serta ucapan terima kasih tak terhingga Kepada Dr. Azman bin Ahmad Penolong Pengarah Unit PSP, BTPN Johor, kerana sudi hadir memberikan motivasi kepada seluruh GPM daerah Kluang dan menutup rasmi bengkel tersebut.Insyaalah setelah dimurnikan oleh Ahli Majlis Guru Perpustakaan dan Media , daerah Kluang. Fail Meja tersebut akan diedarkan..... TQ Semua...

1 Responses to Bengkel Fail Meja

  1. Majlis ini juga boleh kempen supaya peraturan untuk membeli komputer dipermudahkan sesuai dengan zaman sekarang. Media berasaskan komputer pasti dapat mempercepatkan peningkatan ilmu berasaskan multimedia.
    KL Yew SJM

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved