National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Pembinaan Modul Untuk Road Show MGC Johor

Monday, July 6, 2009 at 8:25 PM




Salam,
Daerah Kluang telah dipilih sebagai tuan rumah untuk membina modul Bahasa Inggeris bagi matapelajaran UPSR,PMR dan SPM, Pembinaan Modul telah bermula pada 27 Jun dan 2 Julai yang lalu di Pusat Kegiatan Guru Lelaki Bandar Kluang dan Bilik Mesyuarat Sekolah Kebangsaan Lelaki Bandar Kluang di bawah bimbingan Guru Cemerlang Pn. Hjh. Rahmah Sayuti,Modul tersebut telah berjaya di siapkan. Majlis Guru Cemerlang daerah Kluang telah di beri tanggungjawab untuk menjadi urusetia pembinaan modul tersebut. Apa pun Tahniah dan terima kasih kepada semua Guru Cemerlang seluruh Negeri johor yang hadir menyiapkan modul tersebut. Kita tunggu Road Show yang akan bermula dari 13 Julai hingga 17 Julai ini.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved