National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Program Khidmat Bantu PSS Daerah Kluang 2009

Wednesday, July 29, 2009 at 11:08 PM



Salam,
Program Khidmat bantu daerah Kluang telan berjalan serentak pada 18 dan 25 Julai 200, sebnyak 4 buah sekolah rendah dan 4 buah sekolah menengah Telah menerima kunjung bantu dari Majlis Guru Media dan pegawai-pegawai Teknologi Pendidikan Pusat Kegiatan Guru daerah Kluang. Seramai 50 orang ahli terlibat dalam program ini. Fokusnya adalah untuk membantu melengkapkan PSS yang terpilih seperti melengkapkan taman /pondok bacaan, pusat sumber, fail-fail, pengkatlogan dan sebagainya. Saya merakamkan jutan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat, PPD, GPM, PKG dan tak Lupa BTPNJ di atas usaha yang kita lakukan bersama. Semoga Pusat Sumber Sekolah di Daerah Kluang, terus akan berjaya dan gemilang.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved