National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Kursus Asas ICT Staf SMK Mengkibol

Wednesday, August 26, 2009 at 5:33 PM



Salam,
Pada 26 Ogos 2009 telah diadakan satu kursus ICT untuk semua staf sokongan SMK Jalan Mengkibol, seramai 15 orang staf pejabat, makmal dan pembantu Pusat Sumber telah mengambil bahagian. Para peserta telah berjaya membuat akaun e-mail belajar menerima e-mail dan menghantar e-mail, menghantar gambar, muzik, para peserta juga diajar melayari internet khususnya portal kementerian pelajaran, bagaimana menguploadkan bahan , menyimpan, mencetak bahan dan meng-emailkan bahan tersebut. Ucapan Terima kasih diberikan kepada Tuan Pengetua En. Yew kok Leh kerana telah mencadangkan supaya kursus ini diadakan yang pastinya dapat memberikan nilai tambah kepada staf sokongan SMKJM dan satu langkah kehadapan untuk menyediakan kemahiran ICT bagi menyahut cabaran dunia GLOBAL. terima Kasih Cikgu.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved