National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Selamat Hari Raya

Wednesday, September 16, 2009 at 4:23 PM

Salam,
Ramadan telah mengundurkan dirinya mengamit kemunculan Syawal, telah puas kita berpuasa, beribadah menyucikan diri, bersama keluarga dan anak-anak. Saya mengambil kesempatan di sini mengucapkan selamat hari Raya Aidil Fitri dan maaf zahir dan batin kepada semua sahabat handai, teman-teman kenalan. Kepada semua Guru Perpustakaan dan Media, daerah Kluang, semua Guru Cemerlang daerah Kluang dan negeri Johor.

Selepas selesai kita bercuti pastinya kita akan diasak dengan pelbagai kerja dan tugas bagi melengkapkan keperluan P & P lebih-lebih lagi musim peperiksaan hampir menjelang tiba. Latih tubi, ulang kaji, gerak gempur dan perbagai lagi aktiviti harus kita lakukan . Anak-anak didik sedia menanti akan langkah-langkah dan pecutan terakhir kita. Insyaalah mudah-mudahan kita terus diberikan kekuatan olehNya berusaha bermati-matian, tekun dan gigih ke arah kecemerlangan .

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved