National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Majlis Penerimaan perlantikan Guru perpustakaan dan Media daerah Kluang

Thursday, October 1, 2009 at 7:01 AM




Salam,
Bersyukur kehadrat Illahi kerana pada petang ini bertempat Pusat Kegiatan guru Sekolah Lelaki bandar telah diadakan majlis penerimaan perlantikan Guru Perpustakaan dan Media, Guru Penyelaras Bestari dan Guru Data, Seramai 42 Guru Perpustakaan dan Media sekolah rendah dan menengah daerah Kluang telah menerima surat perlantikan masing-masing. Majis di sempurnakan oleh En Md said b. Daimon yang mewakili PPD daerah Kluang, bersama En. Jamaluddin bin Sulong ketua Pegawai Teknologi Pendidikan PKG Kluang bersama teamnya.Selain itu beberapa taklimat telah disampaikan oleh En. Md. Said, En. Jamaluddin, En. Hisham, En. Ismail dan En. Remy.
Telah hampir 3 tahun Majlis GPM daerah Kluang, PKG.PPD dan BTPN berusaha dan ditambahkan lagi dengan usaha berlipat kali ganda guru-guru GPM ini melaksanakan tugas dengan gigih, Akhirnya, tuan=puan telah menerima pengiktirafan dari JPNJ dan juga dari Tuan PPD kluang. bagi pihak Majlis Guru Perpustakaan dan Media daerah kluang mengucapkan tanhiah dan syabas moga dengan pelantikan ini, tuan-puan akan lebih fokus dan berkomitment yang tingi terhadap tugas tuan-puan disekolah. Tahniah

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved