National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Sunday, November 29, 2009 at 5:55 AM






TARIKH PERSIDANGAN : 23 HINGGA 25 NOVEMBER 2009
TEMPAT : HOTEL SERI PACIFIC,JALAN PUTERA KUALA LUMPUR

Salam,
Persidangan MGCM peringkat Kebangsaan telah selesai diadakan pada minggu yang lalu, MGCM N Johor telah diamanahkan tugas sebagai Jawatan Kuasa Dokumentasi. Seramai 19 orang ahli telah terpilih untuk menyertai persidangan tersebut. Tokoh Guru Cemerlang daerah Kluang Pn. Hjh. Rahmah binti Sayuti telah terpilih membentangkan kertas kerja beliau dalam persidangan kali ini.
Pelabagi bahan dan tajuk kertas kerja telah dibantangkan untuk kali ini. Saya juga bersyukur kerana telah dipilih untuk menyertai team Johor ke sana. Meskipun diberikan tugas sebagai pendokumentasi peristiwa saya juga berpeluang mengikuti pandangan, idea baru dan sesi motivasi ke arah GC yang cemerlang dan berkesan. Terima kasih kepada brother Jamal GC Media Sekolah Tinggi batu Pahat, Krew dariu BTPNJ Mantan Tok Zamri, Brother Othman Ibrahim, Husin, Samsi dan Azahar yang sudi membantu MGCM N Johor dalam tugas-tugas khas yang telah diberikan. Terima kasih tuan

1 Responses to

  1. REEZAN Says:

    HU, DASYAT SEH, MCM YB. TAHNIAH TERUSKAN USAHA CEMERLANG ANDA....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved