National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Junjung Budi Simpulan Kasih

Tuesday, December 1, 2009 at 9:05 PM









Salam,
Alhamadulilah Majlis Makan Malam MGC Kluang telah berjaya diadakan pada 11/11/09 bertempat di Hotel Prome City kluang, Rakaman penghargaan dan terima kasih kepada semua yang sudi hadir ke majlis yang julung-julung kali di adakan. kepada En. Mohd Said dan rakan-rakan PPD yang lain , kepada Pn. Hjh. Sapiah Samingon, Pn.hjh. Rahmah Sayuti, Pn . Norizah,Pn. Zanariah, semua penyumbang hadiah dan hamper dan ajk yang bertungkuslumus menjayakan majlis ini MGC Kluang merakamkan jutaan terima kasih.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved