National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Percutian melegakan minda

Friday, December 4, 2009 at 6:56 PM
Salam,
Perjalanan cuti sekolah telah pun bermula hampir minggu ke tiga, setelah berhempas pulas menyelesaikan tugas di bilik darjah dan tugas-tugas luar yang amat mencengkam dan menekan kekuatan diri. dengan menghadapi kerenah pelajar yang begitu rencam dan mencabar, mengurus persatuan, menghadiri kursus GC dan persidangan GC membuatkan diri ini begitu tension sekali. Pulang dari seminar kebangsaan kepala terlalu sakit sangat sampai nak pecah rasanya. Alhamdulilah setelah kembali semua mendaki Gunung Lambak dan mengikuti terapi elektrik keadaan beransur pulih. cuti-cuti begini amat diperlukan untuk merefersh minda dan kekuatan fizikal... menyusun kembali kekuatan diri, memantapkan kembali minda untuk membina dan meneroka idea baru bersedia untuk kembali bertugas di sekolah untuik sesi persekolah 2010. minggu depan akan diperuntukan untuk percutian keluarga di Genting Highlands. Selepas itu akan kembali ke sekolah untuk mula berkerja menyiapkan apa-apa yang perlu, melengkapkan sistem fail. menambah bahan untuk modul pengajaran. merancang perjalanan Pusat Sumber Sekolah, sebelum penggal persekolahan baru bermula. Sekarang berada di K.L seketika menguruskan keperluan family.

Apapun alhamdulilah kerana cuti sebegini besar rahmatnya. dan marilah kita menggunakannya dengan sebaik mungkin untuk menyegarkan diri ,mengembalikan semulka semangat, kerana sesungguhnya dunia pendidikan hari ini amat mencabar dan kita harus bersedia untuk terus mengikuti arus gelombang pendidikan yang mencabar.

Berjuang terus berjuang

Apatment Okid Indah Ampang
K.L

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved