National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Ikhlas dari Majlis Guru Perpustakaan dan Media daerah Kluang

Thursday, February 11, 2010 at 4:24 PM




Salam,
Terlebih dahulu syukur alhamdulilah kerana perjuangan yang panjang dan dirancang dengan bersungguh, akhirnya membuahkan rentetan kejayaan. Jutaan terima kasih kepada Tn Hj. Shaharuddin bin Sharif Pegawai Pelajaran daerah Kluang,kerana begitu mengambil berat dan cakna terhadap pertandingan ini, terima kasih kepada En Hisham bin Abdul Wahab penghulu PKG daerah kluang dan kesemua anak buahnya dari Pembantu Tadbir, Juruteknik dan pegawai-pegawai PKG daerah kluang yang bersungguh-sungguh dan berftungkuslumus untuk menjayakan pertandingan NILAM dan latihan pusat peserta NILAM. Terima kasih kepada Pn. Rosleen Salleh, Guru Bahasa Inggeris Sekolah Tinggi Kluang, Pn. Norasikin Mustafa GPM SK. Kg Melayu, Pn. Hajah Haslinda Alias, GPM SMK Tun Husseing Onn, Pn Hjh. Padilah binti Shahran GPM dan Naib Pengerusi Majlis GPM Daerah Kluang, Pn Murniyati bte Zainal GPM SM Convent,Cik Syakiroh GPM SMK T 6, Pn Nakiah bte Khatib GPM SK Simpang Renggam. di atas segala usaha dan titik peluh yang dikeluarkan untuk mengangakat martabat NILAM daerah Kluang. Sesungguhnya jaya baik tuan-puan hanya Allah jua yang mampu membalasnya.

Mudah-mudahan kita mampu buat yang terbaik pada tahun-tahun mendatang.
tahniah dan Syabas kepada para pemenang dan peserta yang mewakili daerah Kluang ke pertandingan NILAM 2010


Adik Norsyuhada (SK Simpang Renggam)
Johan kategori SK Luar Bandar)
Tokoh NILAm negeri Johor kategori Sekolah Rendah


SMK T. 6
Ketiga kategori
Sekolah Menengah Luar bandar

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved