National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Persidangan Majlis Guru Cemerlang Kebangsaan 2010

Tuesday, October 5, 2010 at 7:11 AM
Salam,

Kesibukan meniti hari-hari ketika memanjat usia perjalanan hidup yang tak lekang dengan tugas dan tanggungjawab yang meruntun hati dan kekuatan jiwa dan perasaan. Melepasi setiap peristiwa yang perlu dilalui dengan pelbagai pengalaman. Kesibukan yang tertuntut berjaya mengharungi Persidangan Majlis Guru Cemerlang Kebangsaan buat kali ke 8 yang diadakan di Akademik Kenegaraan Biro Tatanegara,Wilayah Persekutuan,Kuala Lumpur. Menyelesaikan tugas-tugas yang diamanahkan, bersama-sama berkongsi cerita dan mendengar lautan pengalaman En.Azizul Rahman GC Gred Khas C,dikeliling rakan-rakan GC dari seluruh negara,merasakan pengalaman hebat dan menarik apatah lagi melihat inovasi dan modul-modul yang dihasilkan oleh mereka.
Melonjak kembali nafas yang hampir tersekat diranting-ranting cabaran melaksanakan tugas dan amanah yang telah dipertanggungjawabkan.Merancang dan melaksanakan apa yang boleh untuk sama-sama mengikut arus kecemerlangan berterusan. Terkadang rasa kecil hati ,susahnya jika kita ni,orang kecil yang terpaksa menunggu segala keputusan. Pening juga dibuatnya ....Tapi bila kulihat ketabahan mereka ,membuatkan segala-galanya harus dihadapi dengan tabah dan mengumpul iltizam
yang menggunung untuk kembali bersemangat  seperti sedia kala. Terima Kasih kerana memberikan aku kesempatan untuk terus berjuang di arus pendidikan.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved