National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Pusat Sumber Sekolah Mula Beroperasi

Thursday, January 20, 2011 at 7:07 AM
Pn. Nurulhuda binti Abdul Wahab
Bersyukur kehadarat Illahi kerana dengan keizinannya jua  Pusat Sumber Sekolah kita telah berupaya kembali beroperasi seperti sedia kala . Kesungguhan dan keyakinan serta usaha bersungguh AJK PSS telah memungkinkan proses pemindahan  dari PSS yang lama ke bangunan baru dapat dilaksanakan  dalam masa satu bulan. Insayaalah kita akan berusaha meningkatkan sistem pengurusan pengurusan pusat sumber kita ke tahap yang terbaik dan berkesan. Segala yang baru memberikan semangat kepada semua pihak  untuk terus berusaha dan bekerja keras mencapai misi dan visi kita. Alhamdulilah ramai  pelajar yang berminat untuk menjadi pengawas PSS. Hasil dari pemerhatian di dapati pengawas-pengawas ini telah dapat melaksanakan tugas dengan penuh didikasi. Kami juga ingin  merakamkan ucapan tahniah dan penghargaan kepada Pn. Nurulhuda binti Abdul Wahab Penyelaras Pusat Sumber yang baru. Mudah-mudahan dengan pelantikan ini  ianya akan melicinkan dan meningkatkan lagi keupayaan PSS SMK Jalan Mengkibol memainkan peranannya sebagai pemangkin kecemerlangan pendidikan. Tahniah!

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved