National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Anugerah NILAM Daerah Kluang 2011

Friday, February 11, 2011 at 7:31 AM





Taklimat  kepada Hakim NILAM



Para Hakim sedang menyediakan  teks untuk Anugerah NILAM

Salam,

Alhamdulilah , buat tahun kelima berturut-turut Majlis Guru Perpustakaan dan Media bersama-sama dengan Pusat Kegiatan Guru Bandar Kluang telah berjasama mengadakan Pertandingan Anugerah NILAM peringkat daerah Kluang 2011. Pelbagai kenangan manis telah ditempuhi bersama sehingga berjaya membawa calon daerah Kluang ke Tahap. Tokoh NILAM Negeri Johor dan Kedua NILAM Kebangsaan. Syukur semuanya telah berjalan dengan lancar dan jayanya. Terima kasih diucapkan kepada Pn. Hajah Padilah Sahran GPM Sek. Ren. Perempuan Bandar. Pn. Norasyikin bnti Mustafa GPM. SK.KG. Melayu, Pn. Hasdira GPM SK KG Melayu Chamek,  Pn. Masliana GPM SK. Tengku Mahmud 2, Pn. Rosleen binti Salleh JKD MUET negeri Johor, Sek. Tinggi Kluang, Pn. Hjh Haslinda GPM SMK Tun Hussein Onn , Cik Syakiroh GPM SK.Bandar T.6. Pn. Hjh. Shima GPM SMK Belitng Kluang. En. Mohd Razip dan team PKG Kluang serta  tuan Haji Shaharudin bin Sharif PPD Kluang di atas segala sokongan dan kerjasama yang diberikan untuk menjayakan Anugerah NILAM Daerah Kluang 2011. Terima kasih tuan.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved