National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Mengunkit semangat menyemarak obor perjuangan

Sunday, June 22, 2014 at 10:33 PM
Mengunkit semangat menyemarak obor perjuangan

Salam rakan-rakan blogger dan GPM mohon ribuaan kemaafan atas ketidak upayaan melakar tinta kata di blog ini selama hampir setahun lalu. jejak-jejak kehidupan melemahkan diri dan semangat untuk terus menulis dan berkongsi sesuatu di alam maya seperti selalu. 2013 yang ditingalkan terlalu ranjau dan duri yang terpaksa ditempuhi hingga ,melunturkan semangat perjuangan melemahkan fokus dan pemerhatian. Syukur Alhamdulilah segalanya terbangkit semula bila kedewasaan mendeasakan pemikiran dan ,engasah ketajaman ketenangan untuk mula lakar cerita dan pengalaman dalam memanjatkan usia-usia dalam wadah pendidikan. Amin akan mula kembalu di persada maya ini.

3 comments

  1. mank solin Says:

    Nice, Thanks :D

  2. mank solin Says:

    Apa Kamu tau ?

    Barrack Obama tidak dapat menggunakan Teknology Terbaru?

  3. Unknown Says:

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru? Share catanan2 sekolah atau e-books?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas mendowload dn upload music, foto-foto, video dm files lain dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved