National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Kursus LDP SK Batu Tiga, Kluang.

Saturday, October 24, 2009 at 6:10 AM




Salam,
Hari saya telah dipanggil untuk memberi ceramah kepada seramai 58 orang guru SK Batu Tiga dalam kursus tersebut, guru-guru telah di dedahkan peranan Pusat Sumber Sekolah terhadap sekolah dan warganya dan peranan guru-guru dan panitia terhadap Pusat Sumber Sekolah. Adalah diharapkan dengan pendedahan ini guru-guru akan bersama membangunkan pusat sumber sekolah SK Batu Tiga. Disamping itu guru-guru juga didedahkan dengan kemahiran menggunakan internet. muat turun gambar, video, muzik dan mencari bahan pengajaran dan pembelajaran bagi semua matapelajaran sekolah rendah. Guru-guru juga didedahkan kaedah-kaedah penggunan internet yang selamat dan berkesan. Akhir sekali adalah diharapkan semua guru-guru SK Batu 3 dapat mengamalkan segala kemahiran yang didapati pada hari ini khusus untuk meningkatksn kecemerlangan pengajaran dan pembelajaran mereka di bilik darjah. Sesungguhnya penggunaan ICT adalah dituntut untuk memberikan kaedah baru yang bukan lagi berdasarkan chalk and talk. TQ kepada semua warga SK Batu Tiga kerana sudi menjemput saya dan share ilmu dan pengalaman bersama.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved