National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Program Khidmat Bantu Pusat Sumber Sekolah 2010

Thursday, April 22, 2010 at 5:13 PM





Salam.

Program Khidmat Bantu Pusat Sumber Sekolah 2010 anjuran Pejabat Pelajaran Daerah Kluang dan Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Johor telah diadakan di sekolah Kebangsaan Ladang Tererh Kluang, Johor. Alhamdulilah Majlis Guru Perpustakaan dan Media Daerah Kluang telah dijemput sama untuk menghadiri program tersebut. Program yang berlangsung 4 hari ini 19 April hingga 24 April 2010 ini telah dihadiri oleh 37 orang pengawai dari BTP, PKG dan Majlis Guru Media Daerah Kluang.

Semua krew telah dibagikan kepada beberapa unit seperti perpustakaan, bilik tayang, bilik bahan bantu, ICT dan bilik Akses. Selama tiga hari meyiapkan dan menaik tarap bilik-bilik tersebut. Majlis Guru Perpustakaan dan Media telah diberi tanggungjawab untuk menaik tarafkan pusat sumber. Selain dari itu program-program penerangan dan taklimat turut disampaikan oleh Pn Helen, En. Othman Ibrahim kepada guru-guru SK Ladang Tereh. Murid-murid juga telah diberi penerangan mengenai program NILAM.

Majlis Guru Perpustakaan dan Media merakamkan jutaan terima kasih kepada Guru Besar SK Ladang Tereh En.Mohd Hata bin Samian, Guru-Guru Pusat Sumber Sekolah, guru-guru dan staf Sekolah Kebangsaan Ladang Tereh yang telah memberikan kerjasama yang baik kepada kami semua.Semoga PSS SK Ladang Tereh akan terus memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada para pelanggannya. Syabas dan tahniah kepada semua pegawai Teknologi Pendidikan (PKG) Jururteknik Komputer PKG, Pegawai-Pegawai BTPN Johor dan rakan-rakan GPM yang bersatu bertungkus lumus menjayakan program ini.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved