National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Tahniah Tuan.

Wednesday, April 28, 2010 at 4:26 AM


Salam.
Alhamdulilah Bersyukur kita kehadarat Illahi kerana kecaknaan tuan pengarah Pelajaran Johor untuk melantik En. Mohd Isa bin Mohamad Penolong Pengarah ICT Unit Pengurusan Akademik sebagai Pegawai Meja kepada seluruh Guru Perpustakaan dan Media Negeri Johor yang khususnya menjaga Pusat Sumber Sekolah di negeri Johor ini. Dengan adanya pelantikan ini ianya akan memudahkan segala urusan yang berkaitan dengan Pusat Sumber Sekolah kita. kalau selama ini, kita tak tahu kemana nak dirujuk segala pemasalahan GPM. Link yang kabur ini menyukarkan kita untuk bergerak malah seakan-akan terputus dari pandangan dan pautan dengan Jabatan Pelajaran Johor. Kekalutan ini timbul kerana kita melaksanakan tugas-tugas melalui Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Johor tetapi punca kuasanya dari Jabatan Pelajaran Johor itu sendiri. Malah di PPD kita tak tahu siapa pihak mana yang perlu dirujuk. Untuk menjalankan segala program kebanyakannya kita hanya melalui BTPNJ sahaja.

Berita gembira ini di ketahui ketika berada bersama rakan-rakan BTPN dan PKG dalam Program Khidmat Bantu Pusat Sumber Sekolah di SK Ladang Tereh, Kluang. Apa yang lebih mengembirakan lagi apa pada 27 April yang lalu En. Mohd Isa telah berkesempatan ke Sekolah Menengah Jalan Mengkibol, Kluang, Johor dalam lawatan bersejarah ini, beliau telah dibawa meninjau Pusat Sumber Sekolah dan mengadakan beberapa perbincangan khusus untuk mengangkat martabah GPM dan Pusat Sumber Sekolah di Negeri Johor ini.

Saya bagi pihak Majlis Guru Perpustakaan dan Media Daerah Kluang merakamkan setinggi-tinggi tahniah di atas perlantikan En. Mohd Isa sebagai pegawai Meja GPM dan PSS di Jabatan Pelajaran Negerin Johor. Mudah-mudahan dengan pelantikan tuan akan mencemerlangkan lagi pencapaian PSS dan yang pentingnya PSS dapat berfungsi sebagai pemangkin kecemerlangan akademik sekolah.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved