National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Kehebatan Kluang di Bulan Ramadan

Monday, September 7, 2009 at 5:16 PM




Salam,
Ramadan kian berarak perlahan meninggalkan kita, senyuman Syhwal mula menguntum, Kita melangkah gagah mengharungi cabaran Ramadan. Anak-anak minta di beli baju raya, kasut raya dan seumpamanya, apa kata kesempatan yang ada ini kita berkunjung ke daearah Kluang, melihat kehebatan pasar dan Bazar Ramaddan , kesemua orang kita yang berniaga ratusan gerai menjual juadah berbuka puasa dari utara sampai ke selatan, cakap je semua ada, puluhan gerai memjual kelengkapan raya , cakap ape aje dari butang baju Melayu hingga ke kasut terpakai semuanya ada, semua brand orang kita, bukan orang seberang atau dari utara. dah lah tu harganya boleh dirunding pula. Pemandangan kehebatan orang kita tak dapat di lihat dimana-mana daerah lain di Johor. Itulah hebatnya seorang pemimpin yang mempunyai keberanian, visi, misi dan berjuang untuk orang kita. Syabas YB Jais dan team UMNO Kluang yang berjaya untuk kesekian kalinya melihat kekuatan dan memberi peluang orang kita untuk berniaga. Moga YB akan terus memanjat kecemerlangan dalam karier politik YB. Inilah pemimpin muda generasi baru yang kita mahukan. Jom Kita ke kluang ramai-ramai.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved