National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Pemantauan Calon Guru Cemerlang 2009

Monday, September 14, 2009 at 7:05 PM
Salam,
Perhatian kepada semua calon Guru Cemerlang permohonan terkini, satu pemantauan akan dilaksanakn oleh Jemaah Nazir Jaminan Kualiti negeri Johor, Pegawai Pejabat Pelajaran Johor, Pengetua-pengetua, guru-guru besar dan Guru Cemerlang bermula dari 27 September hingga 10 Oktober 2009. Diharapkan rakan-rakan akan bersedia untuk menerima kunjungan pegawai-pegawai terebut dan saya bagi pihak Majlis Guru Cemerlang Daerah Kluang mengalu-ngalu dan mendoakan supaya kawan-kawan guru berjaya menjadi guru cemerlang seperti mana yang diharapkan. Manakala GC lama yang akan meningkatkan Gred mereka ke tahap yang lebih tinggi lagi . Semoga berjaya.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved