National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Kursus Blog dan Majlis Berbuka Puasa 01

Thursday, September 3, 2009 at 6:43 PM
Salam,
Alhamdulilah kita telah berada di pertengahan Ramadan, walaupun penat berpuasa disamping melaksankan tugas-tugas hakiki kita, Majlis Guru Cemerlang daerak Kluang, tetap meneruskan agendanya iaitu kursus membina blog dan majlis berbuka puasa yang akan di adakan di bilik mesyuarat Sekolah Tinggi Kluang, psda 17 Ogos 2009 bersamaan hari Khamis jam 10 pagi dan majlis berbuka puasa akan diadakan selepas itu.
Kursus ini akan disampaikan oleh saya sendiri dan majlis berbuka puasa akan diadakan selepas kursus ini. ianya hanya untuk AJK Majlis Guru Cemerlang sahaja. tetapi masih terbuka kepada ahli MGC yang berminat. sila hubungi saya secepat mungkin.
Bayaran untuk jamuan sebanyak rm 12.00. terhad kepada 35 orang ahli sahaja. maklumat selanjut akan saya maklumkan pada posting saya yang seterusnya.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved