National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Jamuan Group Teater Kluang 2010

Sunday, May 30, 2010 at 6:40 PM






Salam,

Alhamdulilah segala penat lelah kengkawan semua amat-amat berbaloi, bukan sahaja berjaya menghasilkan persembahan yang terbaik, cemerlang dan hebat tetapi apa yang lebih penting ianya menjana kepuasan diri yang tak terbanding, mengharungi pengalaman terindah dalam kerjaya kita sebagai seorang guru biasa. Apa yang lebih penting terjalinnya ukwah serapat mungkin antara kita yang berbeza umur, agama, kepercayaan, latarbelakang, pengalaman tapi mengungsi minat yang sama.

Kalungan penghargaan kepada panel penulis skrip dan juga jurulatih Pn. Patidah, Pn,Puniah,Pn. Azilah, En. Vasu. Cik Low. dan Pn. Hajah Rahmah yang menghasilkan skrip yang baik dan amat bermakna kepada kehidupan seorang guru. Tanpa mereka pastinya kengkawan tak upaya mempersembahkan kehebatan sebuah persembahan.

Penghargaan dan terima kasih kepada Ph. Hjh. Mahizan yang begitu komited menjaga dan menguruskan kami, bersama ketika susah dan senang, tak berputus asa. perihatin dan penuh tanggungjawab. Begitu juga dengan Pn Yeoh Pengetua SM Convent yang sama-sama turun padang bagi memastikan persembahan ini suksess. Kelembutan wajah keibuanya merangsang kita menjadi lebih kreatif dan inovatif . Terima kasih puan.

Kepada kengkawan, syabas dan tahniah atas komitment dan daya juang yang telah diberikan, kerjasama yang amat baik, menerima pendapat dan teguran secara terbuka, berusaha bersungguh, kreativiti dan segalanya tak dapat dibalas dengan kata-kata. Mudah-mudahan apa yang kita perolehi akan menjadi kenangan terindah sepanjang zaman perguruan kita. Mohon jutaan kemaafan jika semasa kita bersama ada keterlanjuran kata dan bicara mahupun perbuatan kerana manusia biasa ni adalan insan lemah dan seringkali melakukan kesilapan. Apa pun segalanya tersimpan abadi sebagai kenangan terindah. Terima kasih semua.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved