National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Perayaan Hari Guru Negeri Johor 2010

Monday, May 24, 2010 at 7:19 PM



Salam,

Alhamdulilah, Perayaan Hari Guru Peringkat Negeri Johor telah pun disambut di dewan SMK SImpang Renggam pada 24 Mei 2010. Bersyukur kehadrat Illahi kerana segalanya telah selesai dengan cemerlang. Walaupun hampir 3 minggu bertungkus lumus mewakili Majlis Guru Cemerlang Daerah Kluang membantu melatih adik-adik peserta persembahan khas khususnya dari aspek seni lakon, Pn. Hjh Rahmah panel penulisan Skrip dan En. Mohd Azmi Murad Pelakon Utama persembahan. Semuanya telah berakhir dengan mendapat pujian yang hebat. Segala-galanya bermula dengan langkah yang pertama.

Terima kasih kepada kengkawan yang terlibat para juru latih, Jai dan rakan-rakannya, Pn. Mahizan, Pn. Yeoh, En. Mahyuddin,En. Said Daimon. Tn. hj Jalil dan tak lupa Tn. Hj. Shahruddin PPD Kluang sendiri di atas segala pengorbanan.kerjasama, sokongan dan idea yang disumbangkan. Sesungguhnya sesuatu yang dilakukan dengan ikhlas dan bersungguh akan menghasilkan kejayaan yang berkesan. Mudah-mudahan persahabatan kumpulan Teater Kluang ini akan berkekalan dan menjadi nostalagia terindah sepanjang zaman. Insyaalah.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved