National Key Result Areas

2013 telah Menjelma

Tahun 2013 telah muncul kini, Untuk terus kita berjuang sebagai pendidik berdedikasi.
Kuatkan iltizam, semangat, jati diri, ketekunan, kerjasama,perihatin, bersungguh,positif, berpandangan jauh dan meningkatkan kecemerlangan pendidikan dan bidang tugas kita.InsyaAllah.
Walau terhalang terus berjuang
Biar terintang tetap cemerlang

* Tn. Hj. Sufa'at bin Tumin Mantan Pengarah Pelajaran Johor.

Permulaan Perjalanan kita

Jom baca Quran

Pusat Sumber Sekolah

NILAM 2013

VLE

Latihan Persembahan Hari Guru Negeri Johor 2010

Monday, May 10, 2010 at 11:26 PM





Salam,

Dalam kesibukan melaksanakan tugas harian di sekolah Majlis Guru Cemerlang Daerah kluang telah diberi kesempatan bersama-sama AJK persembahan Khas sempena Hari Guru Negeri Johor menyiapkan satu persembahan Khas. MGC yang di wakili oleh saya, Pn. Hajah Rahmah, En.Azmi Murad telah bersama-sama memnberikan buat fikiran untuk menjayakan persembahan tersebut.

Bersama dengan rakan-rakan dari sekolah lain, kami telah bertungkuslumus berusaha untuk menjadikan persembahan khas ini suatu realiti. Apa yang membanggakan rakan-rakan berusaha dari pagi hingga ke petang dengan bimbingan juru-juru latih En. Vasu, Pn. Puniah, Pn. Patidah dan Cik Low, sama-sama memberikan idea untuk mencipta gerakan, intonasi dan memek muka.

Alhamdulilah setelah 7 hari berlatih , persembahan dan keyakinan rakan-rakan telah makin bertambah baik, telah berani melontarkan suara dan beraaksi dengan baik di atas pentas. Apapun adalah diharapkan dengan persembahan ini rakan-rakan memperolehi pengalaman, ilmu pengetahuan dan ikatan persahabatan yang berkekalan, Mudah-mudahan aktiviti ini akan berjaya mewujudkan kumpulan teater guru-guru Kluang.

Insyaalah usaha keras rakan-rakan apatah lagi dengan sokongan kuat dari Tuan Pegawai Pelajaran Daerah Kluang Tn. Hj. Shahruddin bin Sharif akan membuahkan hasilnya yang terbaik dan akan membanggakan guru-guru daerah Kluang itu sendiri.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak admin tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian admin

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 mlyn02@yahoo.com

© Copyright 2010, All Rights Reserved